Omniva solvunud kunde nõuab vabandusest enamat

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Silver Leppik võttis pildistamise tarvis Omniva Viljandi jaotuskeskuse juurde kaasa kolm kasti, mille saatmine posti teel segadust oli tekitanud.
Silver Leppik võttis pildistamise tarvis Omniva Viljandi jaotuskeskuse juurde kaasa kolm kasti, mille saatmine posti teel segadust oli tekitanud. Foto: Marko Saarm

Nädala jagu oma postisaadetist oodanud viljandlane Silver Leppik süüdistab postifirmat Omniva ajaraiskamises ning nõuab kahjutasu 100–200 eurot. Omniva palus kliendilt vabandust ja on nõus hüvitama saadetise transpordile kulunud 8 eurot 62 senti.

Nagu Leppik rääkis, soovis ta pealinnas elavalt tuttavalt saada kaks vana raadiot ja ühe uue tolmuimeja. Omniva kuller sõitis tuttavale koju ja võttis vastu saadetise ehk kolm eset kolmes pappkastis.

«Tellimuse vormistasin ma enne ise, tehes seda Omniva internetiteeninduses ja makstes kohe ka pangaülekandega,» lausus Leppik. «Et tegu oli ühe saadetisega, tundus mulle loogiline vormistada see ühe pakina. Valisin kõige suuremate mõõtmetega variandi, mida Omniva pakub: paki aluse ümbermõõt kolm meetrit ja kõrgus poolteist meetrit.»

Tagasi üles