Repliik. Silmakirjalik kaupmees

Kaie Mölter
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tähtsustades vastutustundlikku alkoholi müüki ja tarbimist, andis kaupmeeste liit liikmetele, kes kauplevad alkoholiga, aasta alguses soovituse lõpetada alkohoolsete jookide ostude pealt boonuspunktide andmine. Mitu jaekaubandusettevõtet teataski seepeale veebruari alguses: toetame Eesti inimeste karskusele kallutamist sellega, et meie poest alkoholi ostes ei lisandu tarbijakontole väärtuslikke, rahaks muutuvaid lojaalsuspunkte.

Kes ostaks alkoholi, et boonuspunkte koguda?

Ma ei taha olla väiklane ja öelda, et kauplusekettide alkovastasuse taga pole mitte aated, vaid lihtne matemaatika. Kampaania toetuseks jagamata jäänud tarbijapunktid jätavad kaupmehe kukrusse ju kahtlemata enam kõlisevat. Aga kui kauplusekett on andnud selge signaali, et ta taunib alkoholi tarvitamist ja toetab karskuspoliitikat, siis kas on ikka õige korraldada alkoholidegustatsioone?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles