«Meie paviljon oli avatud ööpäev läbi ja oli aeg, kui ma olin öösel selle nurgas laetud kaheraudse jahipüssiga valves,» meenutab ettevõtja Peeter Alvre üheksakümnendate aastate algust, mil Vismeti hamburgerikiosk oli Viljandi menukaim toidukoht. «Täna ei usuks seda keegi, et ettevõtja peab oma müügipinda niimoodi kaitsma, aga siis oli olukord naljast kaugel. Meie müüjat oli rünnatud väga robustsel moel: vitriin löödi sisse ja varastati kaupa.»
Tellijale
Ajal, mil 15 kilo kaltsu eest sai ühe purgikaane, kees äri hotelli numbritoas ja burgerikioskit valvati kaheraudse jahipüssiga (4)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Üheksakümnendate algus tõi kõigi elus kaasa drastilisi muutusi. Vabadus oli käes, nüüd tuli vaadata, mis sellega õigupoolest pihta hakata. Aastakümneid halli ja ilmetu kaubaga kuidagi läbi ajama pidanud inimeste silme ees avanes uus maailm, kirev ja külluslik. Seninägematut kaupa pakkuvaid ettevõtjaid hakkas tekkima nagu seeni pärast vihma ja inimeste huvi oli meeletu.