Skip to footer
Saada vihje

Kuid kestnud silla ja ristmiku ehitus on lõpule jõudnud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Navesti jõel asuv Tõrvaaru sild on kenasti taastatud ja läbitav ka suurtele veokitele.

Imavere–Viljandi maanteel kevadest saadik väldanud Tõrva­aru silla kapitaalremont ning Põltsamaa tee ja Võhma ristmiku ehitustöö on valmis.

Oma aja ära elanud Tõrvaaru sild läbis põhjaliku remondi ning sellepärast tuli raskeveokitel terve suve sõita Võhma linna ja vana maantee kaudu ringi. Imavere–Viljandi maanteel Mudiste kandis sai kaks lõiku kokku enam kui üheksal kilomeetril uue asfaltkatte, mis muutis tee moodsamaks ja paremini sõidetavaks.

Taastusremont ja Tõrvaaru silla ehitustööd läksid maanteeameti lääne regiooni ehitusosakonna projektijuhi Mario Kirdi sõnutsi maksma ligikaudu 1,6 miljonit eurot. Töövõtja oli aktsiaselts Lemminkäinen Eesti. Põltsamaa tee ja Võhma ristmiku ehituse maksumus oli Kirdi kinnitusel 480 000 eurot ning seal oli töövõtja osaühing Verston Ehitus. Mõlemal objektil tegi järelevalvet aktsiaselts Taalri Varahaldus.

Kui varem oli kõnealune ristmik nagu lai lennuväli, siis nüüd on see jagatud ohutussaarte ja -ribadega väiksemateks siiludeks ning on tunduvalt ohutum.

«Varem oli seal neli sõidurada ning hoogu keegi naljalt maha ei võtnud. Praegu tundub, et seal sõidetakse isegi aeglasemalt kui kehtestatud piirang, mis lubab liikuda vaid 70 kilomeetrit tunnis,» rääkis Võhma linna ehitusnõunik Avo Põder. «Turvalisuse mõttes on see päris hea lahendus. Hiljuti tehti sinna bussipeatus ning ühel pool teed on ka söögikohad ning kui rekajuht jäi teisele poole seisma ja pidi jooksma üle nelja sõiduraja, oli see päris ohtlik.»

Kui veel kuu aega tagasi oli Võhma linnapea väga rahulolematu asjaoluga, et ümbersuunamise tõttu lõhkusid suured veokid mehiselt linnatänavaid, siis nüüdseks on ka see mure leevendust leidnud. «Maanteeamet on püüdnud asja siluda: tehti hädapärane remont ja võeti lausa asfalti üles,» rääkis Avo Põder. «See näitab, kui kehv kvaliteet neil teedel on. Vana maantee, kust suured veokid ümbersõidu tõttu liikusid, on Navestini laines.»

Mario Kirt ütles, et tänavu jätkatakse Viljandi–Rõngu maantee ehitust ning alustatakse Loodi–Helme tee katte väljavahetamist. Mõlemad objektid valmivad tuleval aastal.

Kommentaarid
Tagasi üles