Vald tahab raudteetammi võsast puhtaks raiuda

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Rannar Raba
Copy
Raudtee võeti Viljandi ja Sinialliku vahelt üles ligi 40 aastat tagasi. Kui paarikümne aasta eest oli allesjäänud raudteetamm (kaardil punane) veel autoga läbitav, siis nüüd on sinna jäänud vaid kitsas võsavaheline jalgtee, millesse siin-seal lõikuvad tormis maha langenud puud.
Raudtee võeti Viljandi ja Sinialliku vahelt üles ligi 40 aastat tagasi. Kui paarikümne aasta eest oli allesjäänud raudteetamm (kaardil punane) veel autoga läbitav, siis nüüd on sinna jäänud vaid kitsas võsavaheline jalgtee, millesse siin-seal lõikuvad tormis maha langenud puud. Foto: Elmo Riig

Viljandi vallavalitsus loodab saada rahvusvahelisest vanade raudteetammide taaselustamise programmist «Green Railway» raha Männimäe ristmikult Siniallikule viiva jalgtee korrastamiseks.

Vallavalitsuse majandusosakonna juhataja Raivo Laidma sõnul on plaanis viie kilomeetri pikkust teetammi kõpitseda nii, et seda saaks mugavalt kasutada jalakäijad, tervisesportlased, aga ka niisama looduse nautijad. Ehkki tänapäeval liigub suurem osa inimestest auto või ühissõidukiga, on Laidma sõnul kitsarööpmelise raudtee põhi siiski ühendustee neile, kes tavatsevad Sinialliku küla ning Ramsi aleviku ja linna vahel kondiauruga liikuda. «Igal juhul on see tähtis paljudele. Eriti suvel,» sõnas ta.

Muu hulgas näeb vallavalitsus kõnealust lõiku osana ligi 20-kilomeetrisest terviseteede ringist, mis algab Viljandist ning toob Sinialliku, Ramsi, Heimtali ja Päri kaudu linna tagasi. Päri ja Viljandi ning Ramsi ja Heimtali vahel on juba tänapäevased kergliiklusteed.

Märksõnad

Tagasi üles