Viljandi turismiinfokeskus palub ettevõtjatelt abi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Hiljuti ilmunud Viljandimaa turismikataloog on maakonna külalistele väärt abimees.
Hiljuti ilmunud Viljandimaa turismikataloog on maakonna külalistele väärt abimees. Foto: Elmo Riig / Sakala

Hiljuti uue maakonda tutvustava kataloogi välja andnud Viljandi turismiinfokeskus soovib edaspidi rohkem koostööd teha ettevõtjatega, sest riigi toetus talle on tublisti kahanenud.

Jaanuari esimesel poolel ilmunud Viljandimaa turismikataloog on kuues omataoline. Selles leidub maakonna eri piirkondade lühike tutvustus, ürituste kalender ning infot majutus- ja toitlustusettevõtete kohta.

Kataloogi tiraaž on 10 000 ning seda jagatakse kõigis Eesti turismiinfokeskustes ning sise- ja välismessidel.

Viljandimaa omavalitsuste liidu tegevjuhi Reevo Maidla kinnitust mööda on tegemist Eestis üsna ainulaadse trükisega, mille on eeskujuks võtnud teisedki maakonnad. Selle tegemiseks on raha andnud nii omavalitsuste liit kui maavalitsus, lisaks on väikest tasu küsitud ettevõtetelt, mille andmed on trükises ära toodud.

Viljandi turismiinfokeskuse infokonsultant Angela Aru meenutas, et algul oli kataloogis andmete levitamine Viljandimaa majutus- ja toitlustuskohtadele tasuta. Samas oli neil võimalik osta trükisesse reklaami, mis ettevõtte teiste hulgast esile tõstis.

«Sellise korra lõpetasime aga varsti ära, sest nägime infokeskuses, et inimesed eelistavad võtta ikkagi seda trükist, mis ei ole reklaami täis,» selgitas Aru.

Seejärel õnnestus turismiinfokeskusel trükkida paar kataloogi vaid avaliku sektori rahaga. Nüüd on aga taas raskemad ajad ning viimastel aastatel on kataloogi pääsenud ainult need majutus- ja toitlustusasutused, kes on maksnud selle eest osalustasu.

Tulevikus soovivad turismiarendajad ettevõtjate osa Viljandimaa reklaamimises veelgi suurendada.

«Tahame neid rohkem kaasata ning muuta koostöö viljakamaks,» selgitas Reevo Maidla. Teisisõnu tähendab tema lause muidugi seda, et edaspidi soovib infokeskus ettevõtete reklaamimise eest küsida suuremat tasu.

Märksõnad

Tagasi üles