Teatri koduleht värvus maja tooni

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Ugala turundusjuht Reigo Rannu loodab, et uue näoga koduleht on senisest kasutajasõbralikum ning huvilised võtavad selle hästi vastu.
Ugala turundusjuht Reigo Rannu loodab, et uue näoga koduleht on senisest kasutajasõbralikum ning huvilised võtavad selle hästi vastu. Foto: Elmo Riig / Sakala

Ugala teatri koduleht läbis uuenduskuuri: endise musta asemel vaatab vastu telliskivikarva taust ning muutunud on ka rubriikide paigutus.

Ugala turundusjuhi Reigo Rannu jutu järgi aitasid kodulehe uut paigutust ning tonaalsust välja mõelda lisaks temale kunstnik Jaanus Laagriküll ja reklaamijuht Merle Luik. Ideed vormistas haldusjuht Ain Alver.

«Eelmine leht oli küll esinduslik, kuid mustal taustal valges kirjas teksti lugeda oli päris raske. Uus väljanägemine annab edasi rõõmsamat meeleolu,» kirjeldas Rannu.

Reigo Rannu sõnul on ülesehitus liigendatud ning tähtis info kergesti ja kiiresti haaratav. Toonina on kasutatud tuttavlikku oranži. Avalehe taustal on aimatavad eesriide motiivid ning vasakul ääres kumab prožektori serv.

Kodulehe rubriigid on turundusjuhi andmetel üldjoontes samad, lisatud on mõni alamkategooria ning osa linke on kokku pandud ja ümber paigutatud. Nii leiab valiku «Repertuaar» alt iga lavastuse tutvustuse ja galerii. Lehe paremasse äärde on riputatud kalender, kus kuupäevale vajutades avaneb mängukava.

Tagasi üles