Teatri koduleht värvus maja tooni

Tea Raidsalu
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ugala turundusjuht Reigo Rannu loodab, et uue näoga koduleht on senisest kasutajasõbralikum ning huvilised võtavad selle hästi vastu.
Ugala turundusjuht Reigo Rannu loodab, et uue näoga koduleht on senisest kasutajasõbralikum ning huvilised võtavad selle hästi vastu. Foto: Elmo Riig / Sakala

Ugala teatri koduleht läbis uuenduskuuri: endise musta asemel vaatab vastu telliskivikarva taust ning muutunud on ka rubriikide paigutus.

Ugala turundusjuhi Reigo Rannu jutu järgi aitasid kodulehe uut paigutust ning tonaalsust välja mõelda lisaks temale kunstnik Jaanus Laagriküll ja reklaamijuht Merle Luik. Ideed vormistas haldusjuht Ain Alver.

«Eelmine leht oli küll esinduslik, kuid mustal taustal valges kirjas teksti lugeda oli päris raske. Uus väljanägemine annab edasi rõõmsamat meeleolu,» kirjeldas Rannu.

Uus värv

Reigo Rannu sõnul on ülesehitus liigendatud ning tähtis info kergesti ja kiiresti haaratav. Toonina on kasutatud tuttavlikku oranži. Avalehe taustal on aimatavad eesriide motiivid ning vasakul ääres kumab prožektori serv.

Kodulehe rubriigid on turundusjuhi andmetel üldjoontes samad, lisatud on mõni alamkategooria ning osa linke on kokku pandud ja ümber paigutatud. Nii leiab valiku «Repertuaar» alt iga lavastuse tutvustuse ja galerii. Lehe paremasse äärde on riputatud kalender, kus kuupäevale vajutades avaneb mängukava.

«Uus link on «Teenused», mille alt leiab infot kostüümilaenutuse ja ruumide rentimise kohta ning müügikuulutused,» loetles Rannu.

Tema sõnutsi on endiselt väga populaarne «Päeva raamat», mis on mängukava järel vaadatavuselt teisel kohal. ««Päeva raamatust» ehk blogist leiab teavet selle kohta, mis meie majas toimub, ning natuke kergitatakse ka saladuskatet.»

Teatri töötajate loendi ja nende kontaktandmed võib uues versioonis leida mugavast rippmenüüst.

Kui varem suunas lehekülje päise logol klikkimine teatritöötajate meililisti sisselogimislehele, siis nüüd on see kõrvaldatud. «See tekitas kasutajas segadust, kui avalehele tagasi minemise asemel sattus ta hoopis meilide avalehele,» põhjendas Rannu.

Muutub aja jooksul

Ugala koduleht pole Reigo Rannu sõnul veel lõplikult valmis ning sellele tehakse täiendusi.

«Koduleht on selline asi, mis ei saagi valmis, sest kogu aeg tuleb uudiseid juurde,» ütles ta. «Oleme kaalunud lisada edaspidi foorumi ja gallupi.»

HINNANG

Kasutajate kommentaarid uue kodulehe kohta
• Parem kui eelmine, kohe kõvasti parem.
• Väga loogiline ja mõnus kasutada. Plusspunktid kalendri eest paremas nurgas.
• Hea vaheldus süngele mustale, kuid ehk veidi on kaduma läinud originaalsus, mis varem olemas oli. Lehel liiklemine on kerge ja mugav. Kuid jään ka lootma, et see ajaga aina täiustub.
• Värv — soe, info — mitmekülgne, ülesehitus — loogiline.
• Sümpaatselt telliskivikarva nagu maja isegi.
Allikas: Facebook

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles