Uudne rakendus toob taksoteenuse kliendile lähemale

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Taksojuht Janek Kabaneni sõnul võib uue teenuse rakenduse mõju Viljandis tundma hakata mõne aja pärast.
Taksojuht Janek Kabaneni sõnul võib uue teenuse rakenduse mõju Viljandis tundma hakata mõne aja pärast. Foto: Kristjan Kivistik

Eilsest hakkasid Viljandi taksonduses puhuma uued tuuled, sest oma teenust hakkas pakkuma kohaliku taustaga taksotellimise rakendus Wisemile.

Juba teisipäeval võis enamikul linna taksodest näha rohelist ruudukujulist kleepsu Wise­mile’i logoga. See on viljandlase Arti Küti asutatud idufirma, mille esmane eesmärk oli aidata inimestel kaassõitjaid leida. Praeguseks on teenuste nimistusse lisandunud taksotellimise võimalus, kusjuures taksojuht ei pea maksma vahendustasu ja ka kliendile on äpp tasuta.

Seda pidas teiste samasuguste teenuste ees suureks eeliseks Centrum Takso taksojuht Janek Kabanen, kelle sõiduauto samuti Wisemile’i kleepsu kannab. «Näiteks Taxify rakendus tähendab taksojuhile lisakulu,» rääkis ta.

Tagasi üles