Kandefirma palub vabandust

Sakala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: AIVAR AOTÄHT/

Viljandis «Sakalat» ja teisi ajalehti tellijatele kandev Express Post palub vabandust neilt, kelle postkasti pole lehed õigel ajal jõudnud.

Express Posti Tartumaa ja Viljandi piirkonna juht Auli Arike ütles, et väljaannete kättetoimetamist on raskendanud erakorralised lumeolud, samuti on talvised haigused hõrendanud lehekandjate ridu ning tuleb palgata asendajaid.

«Sellest tingituna on juhtunud, et leht ei ole jõudnud alati õigel ajal tellija postkasti või on mõnel päeval üldse tulemata jäänud,» tõdes ta. «Kui Express Post vea avastab või klient ise neid juhtunust teavitab, viiakse ajaleht tellijale samal päeval kulleriga.»

Neil, kellel on väljaannete saamisega probleeme, palus Arike helistada Express Posti üldisel klienditeeninduse numbril 617 7717.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles