Mattias Kaiv selgitas, et kirjad on vahel hilinenud seetõttu, et kirjakandja on vahetunud ning piirkond on talle võõras. «Enamik jõuab hiljem siiski kohale. Lõplikku kadumist on üliharva. Sel juhul peaks kiri kukkuma tänavale, sest lattu seisma jääda need üldiselt ei saa,» rääkis ta. «Kirju saadetakse Eestis iga päev kümneid tuhandeid, aga lõplikku kadumist on üliharva.»
Kaivu sõnutsi pole Viljandi piirkonnas kirja viibimise kohta käivate päringute ja kaebuste hulk kasvanud. Sakala küsimuse peale, kui suur see on olnud, ei osanud ta kohe vastata. «Saaksin selle edastada järgmise päeva hommikuks, hiljemalt kella kümneks,» vastas ta tund aega hiljem.
Et kõnealune juhtum väärib täpsemat uurimist, lubas Omniva kliendiga kontrollpostituse tegemiseks kindlasti ühendust võtta.
Raimund Taltsi hinnangul töötas Eesti Posti ajal kõik nagu kellavärk ning kirjad jõudsid kenasti kohale, aga kui ettevõte Omnivaks muutus, algasid ka viperused.
«Kui lihtkirjad kohale ei tule, kas on mõtet üldse sellist teenust pakkuda?» küsis ta. «Selle aasta algusest olen tähtsamaid kirju lasknud saata vaid tähituna.»
Iga tähitud kiri maksab 3 eurot ning kuus kulub tal kirjadele 100–200 eurot.
Mattias Kaiv kinnitas, et probleemid ei ole nimevahetusega seotud. «Ettevõtte sisu ja toimimine on jäänud samaks,» sõnas kommunikatsioonispetsialist.
Raimund Talts kogub peale kõigi maailma riikide markide veel münte ja paberrahasid.
«Olen saanud kokku üsna erilise kollektsiooni, sellist ei ole võimalik raha eest osta, saab vaid pika ajaga tekitada,» rääkis ta. Kõik kogutu on korralikult kataloogis, maailmajagude kaupa ja riigiti tähestiku järgi ritta seatud.