Konservatiivses taksolinnas sünnib uudne mobiiliäpp

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Centrum Takso kaubamärgi all sõitev Mati Juhkam nutitelefoni ei kasuta. Küll aga oleks ta valmis moodsa telefoni ostma ja Wisemile’iga liituma, kui see oleks soodne ja tooks kliente juurde.
Centrum Takso kaubamärgi all sõitev Mati Juhkam nutitelefoni ei kasuta. Küll aga oleks ta valmis moodsa telefoni ostma ja Wisemile’iga liituma, kui see oleks soodne ja tooks kliente juurde. Foto: Elmo Riig / Sakala

Viljandi noored mehed tahavad kuu aja pärast valmis saada maailmas ainulaadse äpi, millega nutitelefoni omanik saab taksot tellida. Viljandi taksojuhid laiutavad selle uudise peale aga käsi, sest enamikul pole nutitelefonigi.

«Meie peamistel kundedel pole nutitelefone ja platsi peal olen seda näinud ehk paaril taksojuhil,» ütles Centrum Takso kaubamärgi all tegutsev Mati Reinup. Tema selgitusel on bussijaama ees sõitjaid ootavate taksode põhikliendid maalt linna tulnud inimesed, kes koju tagasi tahavad. «Äpist ei tea nad midagi,» viitas Reinup asjaolule, et Viljandis saab taksojuht kliendi kas platsi pealt või telefonikõne kaudu.

Taksojuhtidele tasuta võimalus

Märksõnad

Tagasi üles