Saunatootja sai võistlusel kiita

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Endises Leie kolhoosi töökojas kuplikujulisi iglusaunu valmistav osaühing Creative Woodworks pistis konkursi «Turundustegu 2015» ärikategoorias julgelt rinda endast palju suuremate ettevõtetega ja pälvis žüriilt kiidusõnu.

Kõnealuse võistluse eesmärk pole hinnata ettevõtete turunduskampaaniate kunstilist teostust, vaid eelkõige seda, kui palju iga neisse panustatud euro on raha tagasi toonud. Creative Woodworks osutuski oma väikese, vaid 20 000-eurose turunduseelarve juures selle näitaja poolest parimaks. Peaauhinda ta siiski ei saanud, vaid jäi teiseks, sest mastaabilt oli ta konkurentidest võrreldamatult väiksem.

Firma juhi Priit Kallase sõnul kannustas neid võistlusel osalema soov tõestada, et tähelepanuväärset tulemust on võimalik saavutada ka nappide vahenditega. «Lihtne on võtta suur summa ja selle eest meediaruum ilusaid pilte täis osta. Aga kui raha on vähe, tuleb otsida alternatiivseid nutikaid lahendusi. Just nendest me oma esitluses rääkisimegi,» kõneles ta.

Märksõnad

Tagasi üles