Kui buss pärale jõudis, lukustas juht bussi uksed ja lahkus salongi vaatamata.
Pole teada, mida valesse kohta sattunud poiss täpselt tegi või tundis. Küll aga on ilmne, et sel ajal, mil juht kassaaruannet vormistas ning rooli tagant Atko ruumidesse suundus, ei jagunud lapsel julgust enda eest seista. Võib arvata, et ta püsis vaguralt istmete varjus, kuni oli üksi jäänud, ning taipas paisuva hirmu ajel emale helistada.
Oli õnne asi, et parkla kõrval asub Olerexi tankla, kust pere oli hiljuti lähisugulaste lapsele väikese kingituse ostnud. Poiss mäletas seda ning oskas nüüd emale selgitada, kuhu tuleks teda otsima tulla.
Küsimusele, mida juhtunust arvata, vastas Kersti Rebane, et tema ei oska tagantjärele teha muud kui nõutult käsi laiutada. Ta avaldas lootust, et kurioosne vahejuhtum ei mõju pikemas perspektiivis nii, et laps hakkaks bussiga sõitmist sootuks pelgama. «Praegu on kõik hästi. Aga mine tea, tema reaktsioonid on väga pika vinnaga,» nentis ta.
Ühtlasi püstitas naine küsimuse, kas tõesti pole bussifirma tööeeskirjades punkti, mis kohustaks roolikeerajaid enne bussist väljumist veenduma, kas see on inimestest tühi. «Teoreetiliselt võib juhtuda, et tagumisel istmel tabab kedagi raske terviserike ning ta jääb seljatugede taha külili lebama. Ka võivad joodikud või huligaanid end meelega varjata. Kas selliste juhtumite vältimisteks poleks mõistlikum pilk peale visata?» arutles ta.
Atko Bussiliinide Viljandimaa piirkonna juhataja Tõnu Naar kinnitas, et on juhtunust teadlik. Samas ei rutanud ta tol päeval roolis olnud bussijuhile etteheiteid tegema, sest tema hinnangul on see väga erakordne ja uskumatu juhus. «Me ei ole tõesti meestele öelnud, et nad peavad liini lõpetades bussi läbi otsima,» sedastas ta.
See, et keegi võiks paljudeks tundideks või suisa päevadeks bussi jääda, ei ole firma esindaja sõnul võimalik. Nimelt käib õhtul koristaja kõik bussid läbi.