Võrgupidutsejad põrnitsesid kullipilgul arvutiekraane

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kogu võrgupeo vältel jälgisid huvilised mänge, kommentaare ja intervjuusid videoülekandest. Korraldajate hinnangul oli ülekande jälgijaid üle viie tuhande. Videostuudios seisab IT-juht Roger Ote.
Kogu võrgupeo vältel jälgisid huvilised mänge, kommentaare ja intervjuusid videoülekandest. Korraldajate hinnangul oli ülekande jälgijaid üle viie tuhande. Videostuudios seisab IT-juht Roger Ote. Foto: Elmo Riig / Sakala

Rõõmurõkatus täitis Vana-Võidus kutseõppekeskuse tehnomaja suure saali, kui mõnel meeskonnal õnnestus arvutimängus vaenlase leer lõplikult hävitada ja eesmärgile lähemale liikuda.

Eesmärk, mille nimel pika lauarivi ääres istuvad mängijad arvutiklahve klõbistades liikusid, oli turniirivõit.  Mänguks vajaliku arvuti, klaviatuuri ja kuvari oli iga võrgupeole tulija ise kaasa võtnud. Mängusaalis ühendati need kõik omavahel ühtsesse võrku. 

«Täitsime oma eesmärgi. Võrk töötas,» võttis korraldaja Roger Ote lühidalt kokku pool aastat ettevalmistustöid nõudnud kolmepäevase mängude mängimise maratoni.

Märksõnad

Tagasi üles