Rõivaste ostjale võib serveering tootest tähtsamaks kujuneda

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Montoni ja Mosaici kauplus näeb välja elegantne ja põnev. Viljandi kauplus on ka omanike sõnul üle ootuste hästi tööle läinud.
Montoni ja Mosaici kauplus näeb välja elegantne ja põnev. Viljandi kauplus on ka omanike sõnul üle ootuste hästi tööle läinud. Foto: Marko Saarm / Sakala

Rõivakaupmehed pingutavad palju, et klient just nende kaupluses ostu sooritaks. Viljandi riidepoodide seas on Monton ja Mosaic ning Seppälä pingutanud, et kliendini jõuda.

Sakala vaatles Viljandis nelja rõivakauplust: tarbijate ühistule kuuluva kaubamaja rõivaosakonda, Centrumis Seppäla,  Montoni ja Mosaici kauplust ning Uku keskuses asuvat Takko poodi. Kõikide kaupluste ühine nimetaja on abivalmis teenindajad ja meeldiv taustamuusika. Kaupluste sisekujundus, rõivaste väljapanek, valgustus ja proovikabiinide tingimused erinevad aga üsna palju.

Enamik kaupmehi on oma poe sisustanud lihtsalt, kuid sisekujundaja kätt on tunda tänavu kevadel avatud Montoni ja Mosaici kaupluses. Selle interjöör on kõige erilisem ning riiete proovimise tingimused meeldivaimad. Rõivakaupluste sisekujundusega tegeleva Ville Lausmäe sõnul pole see aga määrav, kas pood näeb välja lihtne või toretsev. Müügis toob edu see, kui kaupmees on ära tabanud oma klientide ootused.

Märksõnad

Tagasi üles