Swedbank vahetas järjekorramasina inimese vastu

Kristiina Baum
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hillar Nassar käib Swedbanki Viljandi kontoris sagedasti. Õpilane Kristi Napritson kuulas tema soovi ära ja juhatas ta parema teeninduse saamiseks pädeva telleri juurde. «Kenad noored naised siin kontoris,» arvas Nassar ja lubas teinekord rõõmuga tagasi tulla.
Hillar Nassar käib Swedbanki Viljandi kontoris sagedasti. Õpilane Kristi Napritson kuulas tema soovi ära ja juhatas ta parema teeninduse saamiseks pädeva telleri juurde. «Kenad noored naised siin kontoris,» arvas Nassar ja lubas teinekord rõõmuga tagasi tulla. Foto: Elmo Riig / Sakala

«Tere! Mis mure teil on ja kuidas saan aidata? Meil järjekorranumbrit pole. Võtke istet ja kohe suuname teid edasi.»

Selliste sõnadega on Swedbank oma Viljandi kontoris vastu võtnud kliente juba üle kuu. Asi pole aga selles, et järjekorranumbreid trükkiv masin oleks katki, vaid pank on võtnud klienditeenindamises uue suuna.

Üleeile hommikul tõi mure mehe, kes harva kontoris käib, siiski panka. Esiti arvas ta, et on mingisugune tähtpäev ja pangas käivad asjad pidulikumalt kui tavaliselt, aga ta eksis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles