Elisa viis kliendid sunni­viisiliselt üle kallimasse paketti

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Mobiilsideoperaator Elisa viis 1. septembrist kõik 3G-nutipakette ja nende lisateenuseid kasutavad kliendid automaatselt üle 4G-võrku. Olenevalt paketist tähendab see kliendile ühe- või kaheeurost hinnatõusu.

Otsest nõusolekut klientide käest ei küsitud, küll on kõigil, keda muudatus puudutas, õigus paketivahetusega mitte nõustuda.

Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski ütles Postimehele, et mobiilioperaator on kliente paketi- ja hinnamuudatusest teavitanud oma kodulehel, saatnud sellesisulise e-kirja ning märkinud hinnatõusu ära arve päises. «Kui juhtub, et klient uut ja paremat paketti ei soovi, on tal võimalus oktoobrikuu lõpuni end vanasse paketti tagasi vahetada,» täpsustas ta.

Märksõnad

Tagasi üles