Pikk kliendistaaž mobiilioperaatori juures eelist ei anna

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Artikli foto
Foto: Marko Saarm / Sakala

Aastaid ühe ja sama sideteenuse pakkuja juures püsimise eest autasu ei saa. Nood peavad klientide puhul tähtsaks hoopis tarbimisharjumusi.

Selleks et teada, kunas ja kellele uusi pakkumisi teha, analüüsivad sideteenuse pakkujad Tele2, Eesti Telekom ja Elisa järjepidevalt oma klientide tarbimisharjumusi ning uute toodete ja teenuste müümiseks kasutavad nad personaalset lähenemist. See tähendab, et müügiagent helistab kliendile ja pakub talle tema kõnepaketi asemele mõnda muud lahendust.

Seejuures tasub meeles pidada, et agendi uus pakkumine ei pruugi alati soodsam olla. Samuti seda, et võõrale isikule ei ole kohustuslik isiklikku teavet anda.

Tagasi üles