Sisukord
Paberleht
Paberleht

Kliendi kõne eest ei tohi rohkem raha võtta

1 min lugemist

Tarbijakaitseamet selgitab ettevõtjaile koostatud juhendis lühinumbrite kasutamise reegleid, mille järgi peavad nood lepingulistele klientidele pakkuma suhtlemiseks telefoninumbrit, mis on põhitariifiga.

Tellijale Tellijale

Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski tõi välja, et ettevõtja klienditeeninduse telefoninumbril helistamine ei tohi tarbijale kaasa tuua põhitariifist suuremat väljaminekut ehk tarbija peab lepingulistes küsimustes saama helistada laua- või mobiiltelefonile kehtiva paketipõhise hinnaga. Ettevõtja võib kasutada ka lühinumbrit, kui sellele ei rakendu kõrgemat tasu.

«Sellise nõude eesmärk on kaitsta tarbijat täiendavate ootamatute tasude eest olukorras, kus ta juba lepingulise kliendina soovib telefonitsi näiteks täpsustada lepingu tingimusi, esitada kaebust või taganemisavaldust,» selgitas Turetski.

24.09.2020 25.09.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto