Kindlustatud seljatagune

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Hanna Turetski-Toomik soovitab iga teenuse või töö tellimise korral tingimused lepingusse kirja panna.
Hanna Turetski-Toomik soovitab iga teenuse või töö tellimise korral tingimused lepingusse kirja panna. Foto: Laura Oks / Postimees

Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski-Toomiku soovitust mööda tuleks teenust tellival tarbijal oma seljataguse kindlustamiseks teenusepakkujaga kirjalik või suuline leping sõlmida.

Tema sõnul võib see olla vabas vormis ning selles peaksid olema fikseeritud teenuse nimetus, töö valmimise tähtaeg ja hind.

Kui klient ei ole näiteks aiahooldustööga rahul, on leping see, mille põhjal saab hakata kaebust lahendama. Esmalt tuleb kaebus esitada ettevõttele. Kui sealt mõistmist ei tule, saab pöörduda tarbijakaitseameti poole.

Märksõnad

Tagasi üles