Ebatasastest tänavatest ehk Näpunäiteid linnajuhtidele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aivar Kaljusaar
Aivar Kaljusaar Foto: Marko Saarm / Sakala

MIND JA KINDLASTI ka teisi igapäevaseid liiklejaid paneb muretsema Viljandi linna teede ja tänavate seisu

MIND JA KINDLASTI ka teisi igapäevaseid liiklejaid paneb muretsema Viljandi linna teede ja tänavate seisukord. Võrreldes kevadega on see kindlasti parem, aga rahuloluks põhjust pole. Kõik künkad ja lohud kaeti killustikuga, kuid see tegi mõnes kohas asja isegi hullemaks, sest mida rohkem me pindame, seda sügavamale jäävad kaevuluugid, kuid nende tõstmine käib ilmselt juba ammu üle jõu. Teepinnast madalamale jäänud kaevusid on kindlasti rohkem kui teega samal tasapinnal olevaid.

kord. Võrreldes kevadega on see kindlasti parem, aga rahuloluks põhjust pole. Kõik künkad ja lohud kaeti killustikuga, kuid see tegi mõnes kohas asja isegi hullemaks, sest mida rohkem me pindame, seda sügavamale jäävad kaevuluugid, kuid nende tõstmine käib ilmselt juba ammu üle jõu. Teepinnast madalamale jäänud kaevusid on kindlasti rohkem kui teega samal tasapinnal olevaid.

Kuulduse järgi pidi vaid Jõgeval olukord veel hullem olema kui Viljandis. Kas see tõesti nii on, ei oska ma öelda, sest pole ammu sinna sattunud.

KÕIKE SEDA PÜÜTAKSE põhjendada asjaoluga, et ei ole raha. Selles on kahtlemata omajagu tõtt ja ma olen nõus, et raha pole kunagi palju. Kuid seda tuleks kasutada mõistlikumalt. Ükskõik millise asja parandamist me edasi lükkame, iga aastaga läheb see kallimaks. Kas või ainuüksi inflatsiooni mõjul.

Tagasi üles