Jänku Juss läheb hindu võrdlema

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Sakala
Copy
Artikli foto
Foto: Internet

Tarbijakaitseameti ja lastekas.ee koostööna on valminud seitsmes tarbijahariduslik multifilm «Jussi ja Jassi ostupalavik», milles pööratakse tähelepanu arukale ostukäitumisele ning poodide hindadega trikitamisele.


Kaupluste ostukampaaniad tekitavad sageli klientides soovi osta ka ebavajalikke kaupu, eriti kui allahindlus on väga suur. Arukale ostuotsusele aitab kaasa poodide hinnavõrdlus, sest kohati võib juurdehindlus olla nii suur, et ka allahinnatuna on kaup kallim kui nii mõneski sama kaupa tavahinnaga pakkuvas poes. Tarbijakaitseameti kinnitusel aitab elanike turundusnippide tundmine võidelda ostupalavikuga.
 

Tagasi üles