Lihtsakoelise disaini toel kallihinnaliseks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Viljandi majanduskonverentsil võttis sõna ka mitu disainerit, kes leidsid, et Eestis tuleks juba tootearenduse alg­faasis, pakendi välimuse ja toote ilme kujundamises, julgelt kaasata oma ala professionaale.

Konverentsi moderaatori ja loomemajanduse eksperdi Ragnar Siili sõnul võib allhanke käigus toodetud lihtsakoelisest esemest disaini abil saada kõrgtoode, mille hind on algsest kümneid kordi kallim. 

«Disainitud toodete puhul ostetakse emotsiooni ja nime, mitte niivõrd funktsiooni,» rõhutas Siil ning tõi näiteks noore disaineri Mihkel Masso munakujulise metallvõrgust saunakerise, mis pälvis selle aasta algul maailma prestiižseima disainiauhinna Red Dot. 

Märksõnad

Tagasi üles