Hoiakutest kujundatud ja ideedest kantud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Loomingulistest ideedest sünnivad maitsvad ja lõbusad tooted, mis majanduse elavdamise kõrval kannavad edasi teatud väärtusi ning tekitavad inimestes häid emotsioone.
Loomingulistest ideedest sünnivad maitsvad ja lõbusad tooted, mis majanduse elavdamise kõrval kannavad edasi teatud väärtusi ning tekitavad inimestes häid emotsioone. Foto: Marko Saarm ja Tairo Lutter (Postimees) / montaaž

Rahvusvaheliste hansapäevade ajal leidis Viljandis aset järjekordne majanduskonverents. Tänavu keskenduti loomemajandusele ning esinema olid kutsutud ettevõtted, kes on osanud majandust siduda loomingulise mõtlemisega ja teha seda innovaatiliselt. 

Eesti esimene ökojäätis LaMuu tuli turule kolm aastat tagasi. Ettevõtte asutaja ja juht Rasmus Rask iseloomustas seda kui kohalikust toorainest kõrgekvaliteedilist luksusjäätist. Kuigi jäätisi on turul väga kirev valik, pole LaMuul Raski hinnangul ühtegi tõsiseltvõetavat konkurenti. 

Mis teeb selle jäätise nii eriliseks? Raski sõnul on see filosoofia, mida ettevõte endas kannab. «Iga asi, mis me teeme, peab olema aus ja puhas,» ütles ta. «Selle jäätise teevad eriliseks läbimõeldud ja terviklik ökokontseptsioon ning väärtused, nagu usk puhtasse toitu, jätkusuutlik tarbimine, õiglaselt koheldud klient ja töötaja ning läbipaistev tarneahel.»

Märksõnad

Tagasi üles