Kommentaar: Uskumatult head pakkumised ongi uskumatud

, tarbijakaitseameti kommunikatsiooni­ekspert
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pille Kalda
Pille Kalda Foto: Tarbijakaitseamet

Et vältida ebaausate kauplemisvõtete õnge sattumist, on mõistlik säilitada kaine mõistus ka uskumatult hea pakkumise korral. Tihti on nii, et kui miski tundub uskumatult hea, siis see ongi uskumatu.

Kahjuks on eksitava reklaami ja ebaausate kauplemisvõtete kasutamine igapäevane nähtus, mis reklaami leviku ja uute reklaamikandjate tulekuga aina sageneb. Ebaausad on kauplemisvõtted, mis tarbijat eksitavad või on agressiivsed. Sellised võtted on keelatud.

Tarbijakaitseamet teeb tööd selle nimel, et nii tarbijad kui kauplejad tunneksid eri ettevõtlusvaldkondades niisugused võtted ära, oskaksid neist hoiduda ja neist loobuda. Tarbijate ja ettevõtjate teadlikkuse kasv aitab muuta igapäevast kauplemisstandardit, kus tähtsal kohal on ausus tarbija suhtes. Just see loob pinnase lojaalsetele kliendisuhetele. Ebaausatele kauplemisvõtetele tuginev konkurentsieelis ei ole jätkusuutlik ja kahjustab kogu sektori mainet.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles