Eesti Energia kolib Viljandimaal lõplikult internetti ja telefoni

Karl-Eduard Salumäe
, arvamustoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Üks võimalus Eesti Energiaga asju ajada on kasutada ettevõtte mobiiliäppi. Juba praegu kasutab seda üle 12 000 kliendi.
Üks võimalus Eesti Energiaga asju ajada on kasutada ettevõtte mobiiliäppi. Juba praegu kasutab seda üle 12 000 kliendi. Foto: Marko Saarm / Sakala

Eesti Energia kaotab 1. augustist mitmes väikses linnas, sealhulgas Viljandis võimaluse vooluasju teenindusbüroos ajada. Edaspidi tuleb nendega ühele poole saada interneti või telefoni kaudu.

Riigiettevõtte sõnul tulenevad ümberkorraldused klienditeeninduses inimeste muutunud eelistustest. Eesti Energia teenindusosakonna juhi Eve Vuksi sõnul eelistavad kliendid lahendada elektrilepingutega seotud küsimusi üha enam elektroonilistes kanalites.

«Praegu pöördub juba ligi 90 protsenti klientidest küsimuste korral e-teenindusse või helistab klienditelefonile. Keskmiselt 98 protsenti elektrilepingutest pikeneb automaatselt ning üle 12 000 kliendi kasutab elektritoiminguteks Eesti Energia mobiiliäppi,» rääkis ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles