Elektriautode jaks hakkab raugema

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Eile elektriautoga Viljandisse sõitnud Halliste valla sotsiaalhooldustöö spetsialist Monika Erreline ütles, et enne teekonna algust oli ta auto akut jõudnud laadida mõne tunni ja elektroonikaseade näitas aku laetuseks 72 protsenti. Kui ta umbes 30-kilomeetrise sõidu järel Viljandisse Vabaduse platsile jõudis, lubas auto, et suudaks sõita veel 4 kilomeetrit.
Eile elektriautoga Viljandisse sõitnud Halliste valla sotsiaalhooldustöö spetsialist Monika Erreline ütles, et enne teekonna algust oli ta auto akut jõudnud laadida mõne tunni ja elektroonikaseade näitas aku laetuseks 72 protsenti. Kui ta umbes 30-kilomeetrise sõidu järel Viljandisse Vabaduse platsile jõudis, lubas auto, et suudaks sõita veel 4 kilomeetrit. Foto: Marko Saarm / Sakala

Neljandat aastat elektriautosid kasutavad sotsiaaltöötajad ütlevad, et aku vastupidavus on kahanenud ning seega jõuab auto ühe laadimise järel läbida aina vähem kilomeetreid.

Auto tehnilist vastupidavust hindab osa kasutajaid veatuks ning piisanud on korralisest hooldusest, kuid näiteks Viljandi haigla on ka riketega silmitsi seisnud.

Sotsiaalministeeriumi pressiesindaja Oskar Lepik ütles, et riik jagas omavalitsustele sotsiaaltöö tegemiseks 390 elektriautot Mitsubishi i-MiEV, esimesed said autod kätte 2011. aasta oktoobris ja viimased 2012. aasta mais.

Märksõnad

Tagasi üles