Saada vihje

Repliik: Hiljaks jäänud reklaam

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Sten Mahov
Sten Mahov Foto: Elmo Riig / Sakala

Juhiluba mul küll on, aga isiklikku autot ei ole. Ja Viljandis pole juba pikemat aega tasulist parkimist. Ometi satuvad vahel mu postkasti parklareklaamid.

Ühel ilusal jaanuaripäeva pärastlõunal sain meili, mis mind mõneti üllatas. Mulle kui heale kliendile pakuti kümne euro eest patareiga parkimiskella, mis paneb osutid numbrilaual automaatselt liikuma. Ning mis peamine: sisemehhanismi ja osuti liikumist numbrilaual ei pidavat inimsilm märkama. Kuulutuses lubatakse, et tunni, kahe või kolme pärast näitab see kell ikka aega, justkui oleks autost alles äsja lahkutud.

Küll on kahju, et ma seda reklaami kaks aastat tagasi ei saanud! Oleksin võinud kella siinsamas Viljandis järele proovida ja siis inimestele mõne tarbijatera jagada. Kui aga toode poleks minu soove rahuldanud, olnuks mul tarbijakaitseameti kaudu olnud mõningane pretensioonide esitamise aeg.

Märksõnad

Tagasi üles