Ando Kiviberg sai festivaliga seotud kaubamärgi omanikuks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kaubamärgi Viljandi Folk Music Festival omanikuks saanud Ando Kiviberg on lubanud, et annab kaubamärgi kohe pärast registreerimist üle festivali korraldavale mittetulundusühingule.
Kaubamärgi Viljandi Folk Music Festival omanikuks saanud Ando Kiviberg on lubanud, et annab kaubamärgi kohe pärast registreerimist üle festivali korraldavale mittetulundusühingule. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Kakskümmend aastat Viljandi pärimusmuusika festivali vedanud ja praegu linnapea ametit pidav Ando Kiviberg sai novembris ühe festivali nimega seotud kaubamärgi omanikuks.

Kiviberg esitas mullu septembris patendiametile taotluse, milles soovis endale registreerida kolme suurpeo nimega seotud kaubamärki. Hiljuti jõustunud otsuse kohaselt on talle kümneks aastaks registreeritud kaubamärk Viljandi Folk Music Festival.

Samal ajal küsis Kiviberg patendiametilt endale ka kaubamärke Viljandi Folk ja Viljandi Pärimusmuusika Festival, kuid nende nimetuste registreerimise protsess on veel ekspertiisis. Tänavu kevade hakul öeldi Sakalale, et enamasti kulub kaubamärgi registreerimisele kõige rohkem üheksa kuud, kuid mõningatel juhtudel võib kuluda rohkem aega. Pikaks venivad protsessid eeskätt siis, kui keegi registreerimise protestib. Seda, kas protesti on avaldatud või mitte, amet ei avalda.

Tagasi üles