Paraadi ajaks suletud kiosk taotleb kahjutasu

Karl-Eduard Salumäe
, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kiosk oli kaks päeva suletud, sest otse selle ette seati kõrgetele külalistele mõeldud tribüün.
Kiosk oli kaks päeva suletud, sest otse selle ette seati kõrgetele külalistele mõeldud tribüün. Foto: PEETER KÜMMEL/SAKALA

Viljandis Vabaduse platsi ääres seisva jäätisekioski pidaja nõuab Kaitseliidult võidupüha paraadi ajal saamata jäänud tulu hüvitamist ning praegu käivad läbirääkimised summa suuruse üle.


Kioskit pidava Aasa külalistemaja omanik Hedli Kivilaan ütles, et palvest toitlustuskoht võidupüha paraadi tõttu 22. ja 23. juuniks sulgeda teatati paar nädalat ette.

«Uurisin, kas ei ole mingit võimalust sel ajal ikkagi avatud olla,» rääkis Kivilaan. See siiski võimalikuks ei osutunud.

Kaitseliidu avalike suhete juhi Neeme Brusi sõnul tuli toitlustuskoht sulgeda peamiselt seepärast, et selle ette seati üles pealtvaatajate tribüün.
Aasa külalistemaja esindav Sikuti advokaadibüroo esitas saamata jäänud tulu hüvitamise taotluse Kaitseliidule 2. juulil.

«Põhimõtteline otsus hüvituse taotlus rahuldada võeti vastu üsna kiirelt,» rääkis Neeme Brus. «Suurüritusi korraldades on Kaitseliidu eesmärk koostöö kaudu kaasa aidata kohaliku elu ja sealhulgas ettevõtluse arengule, mitte seda kuidagi kahjustada,» lisas ta.

Praegu peavad pooled hüvitise suuruse osas läbirääkimisi. Advokaat Mart Sikut kinnitas, et Kaitseliit on valmis raha maksma.

«Juulikuu lõpul küsiti taotluses olnud dokumentatsioonile lisa, et summa suuruse osas otsusele jõuda,» lausus Sikut. Tema sõnul jääb ettevõtja soovitud summa 10 000 krooni kanti. Neeme Brus ei soostunud küsitud summa suurust avaldama, kuid ta ütles, et see pole väga suur. Tema sõnul on asjaajamist venitanud puhkuste periood.

Kommenteerides küsimust, kas võidupüha ürituse pärast saamata jäänud tulu kompenseerimist on mõistlik nõuda, jäi Brus ettevaatlikuks.

«Meie tegutsemine peaks inimestele sisendama rõõmu ja kindlustunnet, mitte valmistama kannatusi. Minu mõte on, et sellisel sündmusel on teatav lisaväärtus ning seetõttu jääb hüvitise taotlemine iga inimese südametunde küsimuseks,» ütles Neeme Brus.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles