Kampaaniakauba eelistamine annab kõva kokkuhoiu

Sten Mahov
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Sakala

Viljandi ketipoodides tehtud toidukorvi hinna võrdlusest tuleb välja, et kui tavaliselt on odavaim pood olnud Maxima ja sellele on järgnenud Säästumarket, siis nüüd on teisele kohale tõusnud Viljandi Tarbijate Ühistu kauplused.

Sakala on niisugust ostukorvi võrdlust teinud juba üle-eelmise aasta sügisest. Kui algul tähendasime üles ainult tavahinnad, siis hiljem oleme hakanud kirja panema ka kliendi- ja kampaaniahindu, mis annavad ostjale märgatava kokkuhoiu.

Sealjuures ei ole me hindu tabelisse lisades arvestanud, kas mõni kampaania on just alanud või lõppemas. Tuleb vaid nentida, et vaatluse nädalal olid poodides suured soodustused.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles