Kahe tänava uued jooned tekitavad küsimusi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kuigi Uuele tänavale mahajoonitud parkimiskohad tunduvad nii mõnelegi liiklejale õige lühikesed, selgus Sakala tehtud katsest, et külgboksi mahub kenasti ka siis, kui ees ja taga seisvad sõidukid on veidi lohakalt pargitud.
Kuigi Uuele tänavale mahajoonitud parkimiskohad tunduvad nii mõnelegi liiklejale õige lühikesed, selgus Sakala tehtud katsest, et külgboksi mahub kenasti ka siis, kui ees ja taga seisvad sõidukid on veidi lohakalt pargitud. Foto: Elmo Riig / Sakala

Muutunud teemärgistus Viljandis Uuel ja Jakobsoni tänaval on nii mõnelgi autojuhil ja piirkonna elanikul küsimusi tekitanud ja sestap otsustas Sakala proovida, kas külgboksi taskud Uuel tänaval jäävad lühikeseks, nagu on kurdetud.

Kolme auto katsest selgus, et külgboksi sai keskmise pikkusega auto mahutada nii siis, kui ees ja taga seisev sõiduk olid korrektselt parkimisjoonte vahel, kui ka sel juhul, kui need olid pisut lohakalt otsaga parkimiskoha joonel.

Siiski jäävad need parkimiskohad ideaalist lühemaks. Autokooli Alopex sõidu- ja teooriaõpetaja Jaak Alesma ütles, et eksamil on külgboksi minimaalne pikkus poolteist autopikkust. «Kui keskeltläbi on auto pikkus 4,50 meetrit, siis tänaval olev külgboks võib jääda vahemikku 6,75–7 meetrit.»

Märksõnad

Tagasi üles