Hädasolijad tarbijakaitse abita ei jää

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Sakala
Copy
Tarbijakaitseameti Viljandimaa peainspektor Aivar Rosma
Tarbijakaitseameti Viljandimaa peainspektor Aivar Rosma Foto: Peeter Kümmel

Sel nädalal tarbijakaitseameti Viljandimaa kontorisse läinud inimesed leidsid ukselt sildi, mis teatas töötaja puhkusest. Tarbijakaitseameti Viljandimaa peainspektori Aivar Rosma sõnul ei tähenda see aga abita jäämist.

«Uksele on üles pandud meie nõuandetelefoni number,» lausus ta. Peainspektor lisas, et kõnealune number on sama, millele suunatakse kõik kõned ka tavalise töökorralduse puhul ning puhkusteaeg ei ole selles osas kaasa toonud mingit eriolukorda. Kui keegi kohe ühendust ei saa, tähendab see, et liinid on üle koormatud.

Tarbijakaitseametil on selle aasta algusest Viljandis vaid üks vastuvõtupäev nädalas: igal esmaspäeval aadressil Vabaduse plats 6. Töötaja puhkuse ajal on kontor suletud.

Et Aivar Rosma ülesanne on vastata graafiku järgi aeg-ajalt üle-eestilisele nõuandetelefonile, võivad hädasolijad Viljandi kontorisse pöörduda ka neil kuupäevadel, mil ta on telefonivalves. Lähinädalatel on tarbijakaitseameti Viljandi kontor avatud 22. juulil kella 12—16.30, 26. juulil 8—16, 27. juulil 12—16.30 ja 2. augustil 8—16. Tarbijakaitse nõuandetelefon on 620 1707 ja lühinumber 1330.

Märksõnad

Tagasi üles