Tarbijakaitsega on raske ühendust saada

Karl-Eduard Salumäe
, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitsja uks on juulis hädalisele suletud.
Tarbijakaitsja uks on juulis hädalisele suletud. Foto: Peeter Kümmel

Puhkuseperioodi ning Top Toursi vastu esitatud avalduste rohkuse tõttu võib Viljandis tarbijakaitseametiga ühenduse saamine raskeks osutuda.

«Sakala» toimetuse poole pöördus Aivar Mitt, kellel olid garaažiboksi katuse vahetuse käigus tekkinud erimeelsused ühe ettevõttega. Esialgu proovis Mitt võtta ühendust tarbijakaitseametiga, kuid Viljandi- ja Jõgevamaa kontori uksel seisis silt, mis teavitas augustini kehtivast puhkusest ning andis ühe kahest nõuandetelefoni numbrist.

«Proovisin sellel numbril helistada kaheksateist korda, kuid ei saanud kordagi kedagi kätte,» rääkis ta.

See muutis olukorra Soomes töötavale Mitile kriitiliseks, sest puhkus hakkas lõppema ja ees ootas jõuludeni kestev komandeering, garaaži kattis pealtpoolt üksnes kile. Õnneks lõppes kõik hästi — tööandja tuli talle vastu ja pikendas puhkust ning tüli suudeti lahendada.

Tarbijakaitseameti pressiesindaja Kadri Kauksi ütles, et ametil on praegu väga palju tööd. «Juulikuus on laekunud 848 avaldust,» lausus ta. Tavapärasest mitu korda suurem arv tuleneb Top

Toursi vastu esitatud avalduste rohkusest. Umbes 700 avaldust ongi tehtud just seoses turismiteenustega. Mullu samal ajal laekus avaldusi 137, tänavu märtsis 152.
«Igal juhul tasub proovida helistada,» leidis Kauksi ja kinnitas, et tööpäeviti kella 8—16.30 vastatakse mõlemal nõuandetelefoni numbril kõnedele. Et aga avalduse esitanud inimesed võtavad asjade kulu kohta uurimiseks sageli ühendust, võivad liinid tihti kinni olla.

«Pärast teise liini avamist kasvas kõnede arv märgatavalt,» teadis Kauksi öelda. Ühtlasi nõustus ta, et Viljandis asuva kontori uksel peaks olema ka teine nõuandetelefoni number.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles