Sotsiaalmeedias ostlemine on tarbija võetud risk

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Kümme protsenti nendest inimestest, kes kuu jooksul tarbijakaitsesse pöörduvad, on kimpus e-kaubandusega.

«Enamasti on inimene tellinud toote ja sel ajal, kui kaup peaks temani jõudma, seda ei tule,» ütles tarbijakaitseameti avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski-Toomik. «Järgmised probleemid tekivad sellega, kui klient soovib raha tagasi saada.»

Tema sõnul on viimasel ajal rohkem tõrkeid tekkinud sotsiaalmeedia, näiteks Facebooki vahendusel naistejalatsite ja -rõivaste müügiga. «Seal müüvad sageli eraisikud ja kui siis tõesti kaup jääb saamata ja raha tagastamata, on see puhtalt tarbija võetud risk.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles