Häirekeskus võttis kasutusele operatiivteenistusi hõlmava infotehnoloogilise lahenduse, mis muudab abivajaja asukoha väljaselgitamise ning abi teelesaatmise ja kohalejõudmise kiiremaks.
Tellijale
Uus töövahend kiirendab abi päralejõudmist
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nagu häirekeskus teatas, positsioneerib uus töövahend hädaabinumbrile 112 helistaja ning näitab digikaardil õnnetuskohale lähemaid kiirabi- ja päästemeeskondi. Lisaks paigaldatakse kõikidesse kiirabi- ja päästeautodesse arvutid, kust näeb digikaardil õnnetuspaiga asukohta ja kiireimat teed sinna.