Bussijuhi aps jättis kunde tundideks pika ninaga

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Peeter Kümmel / Sakala

Eile lõuna paiku Viljandist Kärstnasse sõita soovinud mees jäi bussist maha, sest roolikeeraja oli unustanud bussiaknal liinisilti vahetada.

Bussist maha jäänud Rudolf Pajumäe rääkis, et oli oma auto eile Viljandisse remonti toonud ning soovis bussiga Kärstnasse sõita. Ta ostis kell 12.25 väljuvale bussile pileti ning jäi ootama võimalust peale minna.

Peagi sõitiski peatusesse buss, kuid et selle aknal olev silt teatas, et sõit läheb Sultsi ja Paistusse, jäi mees õiget sõidukit ootama. Alles siis, kui buss oli minema sõitnud, selgus, et see läkski Kärstnasse.

Pajumäe oli niisugusest seigast nördinud. Järgmise bussini oli aega mitu tundi, see väljus kell 19.

«Kust inimesed peaksid teadma, et see ongi õige buss, kui silt on vale?» küsis Rudolf Pajumäe.

Buss, millest ta maha jäi, kuulub osaühingule Automen. Ettevõtte kohalik juht Urmas Saaremets tõdes, et juhtum on piinlik, ning avaldas selle pärast kahetsust.

Saaremetsa teada väljus kõnealune buss peatusest juba õige sildiga, kuid peatusesse sisenedes oli see tõepoolest vale olnud. Roolikeeraja vahetas sildi ära siis, kui teised kunded sellele tähelepanu juhtisid.

«See oli inimlik eksitus,» nentis Urmas Saaremets. Ta ütles, et on üle kümne aasta transpordivaldkonnas töötanud ja varem pole tema teada midagi sellist juhtunud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles