Arvuti kui teadmiste omandamise vahend

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sille Tõnisson
Sille Tõnisson Foto: Erakogu

MIKS OLLAKSE arvuti vastu? Miks arvatakse, et lapsed arvutis ainult mängivad? Need küsimused tekivad mu mõtteis alati, kui koolitustel ja suheldes tuleb jutuks arvuti kasutamine laste hulgas.

Äkki on viga hoopis meis endis, lapsevanemates, sest meie lapsepõlves ei olnud selliseid digivahendeid? Võib-olla ei oska me neid ise kasutada ja tunneme seepärast hirmu? Piinlik on ju tunnistada oma teadmatust või oskamatust. Tihtipeale on lapsed interneti võimalustest ja ohtudest palju teadlikumad kui nende vanemad, sest koolides ja lasteaedades teevad õpetajad iga päev selgitustööd.

Digivahendeid võib võrrelda autodega, millelt ootame aina mugavamaid ja moodsamaid lahendusi. Ka raamatupidamist ei tehta enam ammu arvelauda kasutades. Peetakse loomulikuks, et vahendid üha arenevad.

Märksõnad

Tagasi üles