Repliik: Igaüks ei sobigi kliente teenindama

Sten Mahov
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sten Mahov
Sten Mahov Foto: Elmo Riig / Sakala

Vahel tundub mulle, et kõikvõimalikes supermarketites koheldakse ostjaid nagu kaltse. Kui tuju tuleb, võib nende peale karjuda. Neid võib käsutada, nendega võib mossitada. Võib neist ka üldse mitte välja teha. Ometi peaks klienditeenindajate töö olema just nimelt klientide meeldiv teenindamine.

Minu kogemust mööda juhtub tihtilugu, et kassapidaja sinu tere ei kuule või siis ainult mõmiseb midagi su küsimuse peale.

Eile keskpäeval käisin ühes Viljandi toidupoes. Parasjagu vorstileti juures olles kuulsin käratust: «Jalad!» Jõudsin vaevu eest hüpata, kui minust möödus tuhinal töötaja, kes vedas kaupa laiali. Kui olin veel paar sammu teinud, kõlas veelgi tungivam käsklus: «Jaaalaaad!» Ja nõnda kokku neli korda. Mõtlesin endamisi, mille paganama pärast peab niiviisi karjuma.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles