Kampaania luhtumine võib viia bussiliinide kadumiseni

Marko Suurmägi
, peatoimetaja asetäitja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Marko Saarm / Sakala

Viljandi ja Tallinna vahet sõitvad bussifirmad teevad sooduskampaaniaid, et võita endale reisijaid. Kui poole hinnaga sõitmine inimesi bussi ei too, siis kavatseb mitu firmat oma liinid sootuks sulgeda.

Kui seni maksis Tallinna –Viljandi liinil täispilet 11 eurot, siis veebruari alguses langetas on mitmed firmad langetanud hinda kuuele-seitsmele eurole. «Soodushind Viljandi liinil on kampaania, mille eesmärk on reisijate arvu kasv. Kurvem pool on see, et kui ka soodne pileti hind reisijaid bussi juurde ei too, siis kahjuks tuleb see liin sulgeda,» ütles Postimehele Eesti Bussi juhatuse liige Tõnu Ruusamäe.

Hansaliinid alandas Viljandi liini hinda jaanuari keskel ja pärast Eesti Bussi otsust tuli ka neil pileti hinda veel kord madalamaks lasta. «Praktikas on keskmine täitumus 20–30 protsenti, mis toob meile kahjumiga äri," tõdes Hansabussi Viljandi regiooni juht Madis Lepp.

Sebe juhatuse esimehe Kuldar Väärsi sõnul tabab esimene sulgemislaine Tallinna –Viljandi, Tallinna –Narva ja Tallinna – Tartu liine, kus bussidel tuleb konkureerida rongiga. Näiteks Tallinna -Viljandi liinil maksab rongipilet 7,5 eurot.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles