Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2014/01/13/2749492t1hc7cd.jpg)
Kui mõne toote või teenuse reklaamija viitab uuringule või katsele, mis tekitab kahtlusi, võib sellele tarbijakaitseameti tähelepanu juhtida, et too saaks inimeste eksitamisele käe ette panna.
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski kinnitas, et seaduse järgi ei tohi klipp esitada valeteavet ega jätta muljet, et teabel on teaduslik alus, kui seda tegelikult pole. Samuti ei tohi reklaam olla eksitav ega esitada uuringute tulemusi, tsitaate ja muud sellist eksitaval viisil.