![Kui olete ennast kodus teleka ette sättinud ja juhtute nägema reklaami, mille ausus tekitab teis kahtlusi, võite sellele tarbijakaitseameti tähelepanu juhtida. Reklaami tellija peab esitama väidete kohta konkreetsed tõendid.](http://f11.pmo.ee/VtUS9pSCJ7g6-OGU6dsq9Oofxe0=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2014/01/13/2749492t1hc7cd.jpg)
Kui mõne toote või teenuse reklaamija viitab uuringule või katsele, mis tekitab kahtlusi, võib sellele tarbijakaitseameti tähelepanu juhtida, et too saaks inimeste eksitamisele käe ette panna.
Kui mõne toote või teenuse reklaamija viitab uuringule või katsele, mis tekitab kahtlusi, võib sellele tarbijakaitseameti tähelepanu juhtida, et too saaks inimeste eksitamisele käe ette panna.
Tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski kinnitas, et seaduse järgi ei tohi klipp esitada valeteavet ega jätta muljet, et teabel on teaduslik alus, kui seda tegelikult pole. Samuti ei tohi reklaam olla eksitav ega esitada uuringute tulemusi, tsitaate ja muud sellist eksitaval viisil.