Lehetellija küsib: miks ei ole kontolt raha maha läinud?

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sakala paberleht.
Sakala paberleht. Foto: Elmo Riig

Mõned Sakala tellijad on hiljuti märganud, et nende pangakontolt ei ole lehetellimuse eest raha maha läinud ning tunnevad muret, kas nad jäävad peatselt lehtest ilma. Tegelikult pole põhjust muretsemiseks. Väike vormiline segadus tuleneb otsekorralduslepingute asendamisest e-püsimakselepingutega, mis ei muuda kliendi jaoks sisuliselt midagi.

Toimetus pöördus selgituse saamiseks paberlehe laialikandmisega tegeleva Express Posti poole ja sai järgneva vastuse: «Tehniliste probleemide tõttu võib esineda häireid 5. ja 6. detsembri maksepäevaga e-püsimakselepingu alusel lehetellimuse rahade laekumistega. Maksete automaatne sooritamine toimub esimesel võimalusel. Palume varuda kannatust, tegemist on suure süsteemse muudatusega ja anname endast parima probleemi lahenemisel.»

Ühinenud Ajalehtede levitoimetaja Anneli Ojatamm selgitas, et kuna otsekorralduslepingult e-püsimakselepingule üleminek on suur ja keeruline töö ja süsteemide vaheliste andmehulkade maht on väga suur, on kahjuks tekkinud mõningaid tõrkeid süsteemide toimimisel.

Kui (endise nimega otsekorralsuslepinguga) lehetellija märkab oma pangakontol, et makse ei ole toimunud, siis muretsemiseks ei ole veel põhjust. Kindlasti saavad kõik e-arvete maksed teostatud päev või kaks hiljem. Eraldi makseid ei ole tarvis netipangas teostama hakata.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles