Denes Truu jätkab liidrina

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Denes Truu on meistrivõistlustel klassis Division 1 liider.
Denes Truu on meistrivõistlustel klassis Division 1 liider. Foto: Kristjan Must

Laupäeval Laitses peetud Eesti autode rallikrossi meistrivõistluste etapp kujunes viljandimaalastele edukaks: nende nimele kirjutati päeva kiireim aeg ja kaks esikohta.


Harjumaal startinud viiest viljandimaalasest pälvisid võidu Janno Ligur noorteklassis ja Denes Truu klassis Division 1.

Rallikrossi kiireimate autode klassis Division 1 võidutsenud Denes Truu andis konkurentidele hoiatuse kohe avavoorus, kui näitas aega, mis jäigi päeva parimaks. Teises eelvoorus pidi Truu aga pärast konkurendiga kokkupõrget raja äärde jääma.

«Lendasin nii suure hooga küljega vastu valli, et autol purunesid mõlemad vasakpoolsed poolteljed,» meenutas ta.

Finaali stardist pääses Denes Truu minema viimasena, juba neljandal ringil tõusis ta aga liidriks.

Sõidu võitis Truu vaid 0,6-sekundilise eduga. «Liidriks tõusmise järel lasin end lõdvaks ja jätsin tagant läheneva konkurendi tähelepanuta,» tunnistas ta.

Noorte arvestuses esikoha teeninud Karksi-Nuia sportlasel Janno Liguril võidu vormistamisega suuri raskusi polnud. Finaalist keerukamaks hindas ta eelsõite. «Siis on kõik masinaklassid korraga rajal ning tuleb olla ettevaatlik, et keegi pihta ei sõidaks ja masinat ära ei lõhuks.»

Finaalis, kus starditakse juba klasside kaupa, sõitis Ligur algusest peale uhkes üksinduses.

Masinaklassis Standard 2000 teevad kaasa Viljandimaa noormehed Sander Palmiste ja Sander Roosmaa. Finaalsõidu võitis Sander Palmiste ees Janno Õis.

«Sirgetel sain küll liidrile järele, kuid kurvides oli ta kiirem,» tõdes Palmiste. Kolmes eelsõidus oli ta näidanud teist, esimest ja kolmandat aega.

Etapi kuuendana lõpetanud Sander Roosimaa nentis, et teda kimbutasid tehnilised probleemid ja ebakindlustunne.

«Võistluspaus on olnud pikk ja masinatunnetus on kadunud. Pelgan riske võtta,» rääkis ta. «Loodan treeningutega ebakindlusest jagu saada.»

Esimeses eelsõidus tõrkuva mootoriga neljanda tulemuse saanud Roosimägi oli teises voorus kolmas, kolmas sõit tuli aga masina purunenud pooltelje tõttu pooleli jätta. Samal põhjusel jäi mehel finišijoon ületamata finaaliski.

«Esimeses kurvis lükkas konkurent mind rajale risti, misjärel sõitis külge veel üks tagant tulnutest,» meenutas ta.

Nagu Sander Palmistegi lisas meistrivõistluste kolmanda etapina peetud võistluselt oma kontole teise koha punktid Tarvastu valla autosportlane Kevo Kärp.

Oma sõnul tegi ta finaalis jokkerringile minnes (sõitjale on kohustuslik vabalt valitud ajal üks tavaringist veidi pikem ring — A. K.) valearvestuse.

«Läksin jokkerile neljandal ringil ja jäin sealt tulles napilt Sten Oja selja taha. Kohe teisel ringil sellele sõites oleksin ilmselt jõudnud temast ette,» rääkis Kärp pärast sõitu. «Oli taktikaline valearvestus, aga ka teine koht teeb mind õnnelikuks.»

Eesti autode rallikrossi meistrivõistluste järgmine etapp sõidetakse juuni keskel Võrumaal Misso rajal.

Tagasi üles