Klientide suur huvi tõi Selverisse lisatööjõudu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Nii palju tasuta kliendikaardi huvilisi kui nüüd Viljandi uues kaupluses, pole Selver viimastel aastatel Eestis näinud.
Nii palju tasuta kliendikaardi huvilisi kui nüüd Viljandi uues kaupluses, pole Selver viimastel aastatel Eestis näinud. Foto: Marko Saarm / Sakala

Centrumi Selveris on avanädalal ostlemas käinud rohkem inimesi, kui pood ise arvata julges, ning alguses tõmbas see naabruses asuvast Rimi kauplusest kliente vähemaks.

Centrumi Selveri juhataja Ruth Kuusk vaatas eilegi infoleti ja kassade juures olevat saba ja rõõmustas klientide üle. «Klientide huvi on uskumatult suur, me ei osanud seda prognoosidagi,» lausus ta.

Kuusk märkis, et suure hulga klientide paremaks teenindamiseks on pood palganud lisatööjõudu. Millist kaupa inimesed kõige enam soovivad, on tema sõnul raske välja tuua, sest ostetakse tavapäraselt kõike. Esimesel päeval ehk läinud reedel oli enim nõutud banaan ja viinamari, mida osteti ligi 800 kilogrammi, ning forell umbes 500 kiloga. Ka kohv läks hästi kaubaks.

Tagasi üles