Pime tagaots tekitab eriarvamusi

Karl-Eduard Salumäe
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vanasti tähendas mittepõlevate tagumiste ääretuledega sõitmine Eestis seaduserikkumist. Kehtiv liiklusseadus lubab seda aga valgel ajal teha.
Vanasti tähendas mittepõlevate tagumiste ääretuledega sõitmine Eestis seaduserikkumist. Kehtiv liiklusseadus lubab seda aga valgel ajal teha. Foto: Elmo Riig / Sakala

Liiklusseaduse järgi võivad autod valgel ajal sõita vaid niinimetatud päevatuledega, ent mõnel juhul jääb neist autojuhtide sõnul väheks.

Kui varem pidid Eestis sõitval autol ka päise päeva ajal põlema ees lähituled ning taga ääretuled ja taga numbrituled, siis 2011. aasta suvel jõustunud liiklusseaduse kohaselt piisab sellest, kui põlevad niinimetatud päevatuled.

See, et päeval ei pea tagumised ääretuled põlema, ei ole iga päev autorooli keerava viljandlase Kristjan Lusti arvates õige. Tema sõnul on selline seadusepunkt meie kliimas totrus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles