Paljud viljandlased on ehk näinud kauplustes nööri otsas keerlevat väikest mänguasja jojo tutvustavat lõunamaise väljanägemisega meest.
Mehhiko jojotshempion Hugo Joyner, kes esindab seda mänguasja tootvat Russelli firmat, korraldab Snickersi reklaamikampaania puhul Eesti suuremates linnades jojovõistlusi, et selgitada välja Eesti tshempion.
"Jojo on tänapäeval alternatiivne spordiala, mis arendab reaktsiooni ja kiirust ning silmi ja käsi," arvab maailma jojokäsitsejate esikümnesse kuuluv Hugo Joyner. "Seda soovitatakse näiteks koordinatsioonihäiretega lastele tervise taastamiseks."
Viljandis on mehhiklane ühe võistluse juba korraldanud. Selle võitis poiste ees hoopiski tütarlaps. Järgmine osavusproov on kavas täna Centrumis REMA 1000 toidupoes.
Võistelda lubatakse kõigil soovijail, kel on Snickersi logoga jojo. Seda on võimalik saada üheksa Snickersi shokolaadipaberi vastu. Võistelda tuleb kaheksa trikiga, millega saab tutvuda reklaamplakatitel Snickersit müüvates poodides.
"Lastele meeldib minu muusikaga show ja mina naudin nendega tegelemist," arvas kõrgharidusega psühholoog Hugo Joyner.
Jüri E. Kukk