On üsna tõenäoline, et mitmed Selja raamatute, eelkõige näidendite kaanekujundused on tema enda tehtud. Kindlasti pärineb temalt tema esimese ja ainukese luulekogu "Aegade vaim" kaanekujundus.
1935. aastal avas Johannes Selg Viljandis Kauba tänav 5 oma rakendusgraafika ateljee, kuid pidi selle varsti klientide vähesuse tõttu sulgema ning ajakirjanduslikule tööle tagasi pöörduma.
Johannes Selg oli suur loodusesõber. Sageli avaldas ta kohalikus ajakirjanduses reportaaþe matkadest Eesti paljudesse paikadesse.
Oma kodukohas uuris ta suviti taimi ja putukaid, pidas tihedat kirjavahetust Gustav Vilbastega ning püüdis, tõsi küll eriliste tulemusteta, algatada kodu- ja looduslooliste talukirjelduste kampaaniat. Eeskujuks teistele koostas Selg esimese kirjelduse oma isatalust Päri vallas ning saatis selle Eesti Kirjanduse Seltsi kodu-uurimise toimkonnale.
Nagu mainitud, said Johannes Selja kirjanduslikud harrastused alguse juba gümnaasiumipõlves. 1928. aastal debüteeris ta väikeseformaadilise luulekoguga "Aegade vaim".
Valdavalt eleegilisi, surma ja üksindusega mänglevaid meeleolusid kajastav luuleraamatuke jäi ainsaks omalaadseks tema loomingus. Ilmselt oli põhjus selles, et luulekogu ei õnnestunud müüa ning "Noor-Eesti" kirjastus, kelle poole Selg palvega pöördus, keeldus allesjäänud tiraaþi ostmast.
Järgmise raamatuna ilmus temalt mustlaslaagrisse paigutuva sündmustikuga lühiromaan "Patt" (1933). Seejärel nägid ilmavalgust kaks Vabadussõja-ainelist näidendit "Granaattüdruk" (1935) ja "Aavo vabadusrist" (1939). 1940. aastal vahetult enne riigipööret ilmus Seljalt tuntud laulu ainetel kirjutatud järelromantilise maiguga näidend "Viljandi paadimees".
"Ahvenapoiss Sulev" ja "Sipelgas Si"
Oma kõige küpsemad raamatud kirjutas Johannes Selg ikkagi lastele ja noortele.