Repliik: Kiitus teenindajale

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tea Raidsalu
Tea Raidsalu Foto: Elmo Riig / Sakala

Värvikaid lugusid supermarketi mossis kassiirist või sõitja peale häält tõstnud bussijuhist on kuulnud ja ehk ka rääkinud peaaegu igaüks. Teenindaja ebaviisakusest ja ülekohtust jääb mõru maik suhu kauaks. Seevastu viisakuse ja naeratuse unustame kiiresti, mõeldes enda õigustuseks: «See ju ongi tema kui teenindaja kohus ja peamine ülesanne! Klient on kuningas!»


Kolmandat märtsinädalat tiksuv «Hea teeninduse kuu» kampaania kutsub üles oma tööd südamega ja kundedele meeldivalt tegevaid teenindajaid märkama ning neile selle tarbeks loodud portaali kiidu- ja tänusõnu trükkima.



Põhjamaiselt jahedate ja napisõnaliste eestlaste kohta on öeldud, et nende niigi väheses jutus ei jagu kiidusõnadeks kuigi palju ruumi. Eelmainitud kodulehel ringi vaadates võib aga üllatuseks leida päris ohtralt sissekandeid. Tuleb ainult loota, et teatavat anonüümsust tagav veebiruum ei ole enesekiitjate tagala.



Loodetavasti ei jää vaid üks kuu aastast selleks, et oma igapäevast tööd hästi tegevatele teenindajatele sooje sõnu öelda.

Tagasi üles