Kuigi käes on juba esimene kevadkuu, ei ole sideoperaatori Elisa osa kliente seniajani saanud jaanuari ja veebruari arvet.
Sidefirma klient ootab ikka arvet
Viljandlane, kes ei soovinud oma nime lehes avaldada, ütles, et andmebaasi ümberkorralduste tõttu on Elisa palunud tal oodata, kuid tärminid nihkuvad aina edasi.
«Viimati öeldi mulle 26. veebruaril, et arveid hakatakse saatma 1. märtsil,» lausus ta. «Nüüd on märtsi esimene nädal juba möödas.»
Klient leidis, et mitme kuu eest korraga laekuv arve võib olukorra raskeks teha neil, kel pole rahaga priisata ning kes on harjunud arveid igas kuus korralikult tasuma.
Elisa Eesti suhtekorraldusjuht Marika Raiski palus vabandust kõigilt klientidelt, kes seni on pidanud jaanuari ja veebruari arvet ootama.
Ta selgitas, et näiteks eelmiste kuude keskmisi arvestades võib klient alati teha ettemaksu. Kui summa on arvest suurem, tuleb järgmisel korral selle võrra vähem maksta.
Kel pole võimalik mitme kuu arvet nüüd korraga ära maksta, neil soovitas suhtekorraldusjuht võtta ühendust Elisa klienditeenindusega, et leppida kokku arve mitmes järgus tasumine.
«Elisa 358 100 kliendist jäi jaanuarikuus arve väljastamata vähem kui 2000 kliendile,» lausus Raiski. «Nende klientide jaanuari ja veebruari arve liidetakse ning see jõuab kliendini märtsikuu jooksul. Arve liitmisest teatame klientidele eraldi sõnumiga.»
Peaaegu 100 000 kliendi veebruarikuu arved saadeti tema kinnitusel välja eile ning ka kõik ülejäänud kliendid saavad arve märtsi jooksul.